CONTACT

Geïnteresseerd in personal training, de groepslessen of voedingsbegeleiding? Heb je vragen? Twijfel niet, vul onderstaand formulier in, stuur een email of bericht op Instagram!

E-mail: info@zoetcoaching.nl

Instagram: @zoetcoaching

Privacyverklaring Zoet Coaching, juni 2025

Zoet Coaching is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

Contactgegevens
www.zoetcoaching.nl
Stationslaan 75C, Nunspeet
Mobiel nummer: 0612550441
E-mail: info@zoetcoaching.nl

Zoet Coaching verwerkt uitsluitend persoongegevens die vrijwillig en met toestemming worden ingevuld.

Zoet Coaching verwerkt uw persoonsgegevens met de volgende doelen:
- Contact met u kunnen opnemen indien dit nodig is bij het uitvoeren van onze dienst
- Voor opstellen van facturen

Zoet Coaching bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld.
Ondestaande bewaartermiijnen worden gehanteerd (voor persoonsgegevens):
- Administratieve gegevens: 7 jaar (wettelijk)
- Correspondentie en overige gegevens (zoals personalia): tot er een verzoek van verwijdering wordt ingediend (tenzij deze gegevens wettelijk nodig zijn)
- Daarnaast verstrekt Zoet Coaching uitsluitend gegevens aan derden wanneer dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.
- Een klacht indienen kan bij de privacytoezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens (AP).

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, aan te passen of te verwijderen. Ook heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens en het recht tot overdragen van gegevens (houdt in dat u een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u hebben in een computerbestand naar u of een ander te sturen).
Een verzoek tot inzien, aan passen of verwijderen van uw persoonsgegevens of intrekking van toestemning/bezwaar maken tegen verwerking kunt u sturen naar info@zoetcoaching.nl
Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij u een kopie van uw ID-bewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ, paspoortnummer en Burgerservicenummer zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek.

Zoet Coaching vindt de bescherming van uw gegevens belangrijk. Zodra u de indruk heeft dat uw gegevens misbruikt worden, niet goed beschermd zijn of iets dergelijks, neem dan contact op via info@zoetcoaching.nl

Algemene voorwaarden Zoet Coaching, juni 2025

Toepasselijkheid:
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten die tussen Zoet Coaching en de consument worden gesloten.

Contactgegevens:
Zoet Coaching
Stationslaan 75C, 8071CL, Nunspeet
info@zoetcoaching.nl

Lidmaatschap:
Aanmelding van de consument vindt plaats door het schriftelijk doorgeven van persoonsgegevens, gewenste lidmaatschap en aanvullende informatie aan Zoet Coaching.
Zoet Coaching heeft het recht persoonsgegevens te gebruiken bij communicatie naar leden.
Lidmaatschap is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.

Bedenktijd:
Gedurende de bedenktijd van één week (na doorgeven van gegevens aan Zoet Coaching) heeft de consument de mogelijkheid om de overeenkomst kosteloos te herroepen. Dit herroepingsrecht komt te vervallen op het moment dat de consument binnen deze week gebruik maakt van de aangeboden diensten.

Overeenkomst:
Als de consument de overeenkomst wil opzeggen, dan moet hij dit (tenzij anders overeengekomen) schriftelijk doen, met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand.
De consument mag de overeenkomst gedurende de looptijd opzeggen als:
- De consument schriftelijk aantoonbaar een ander woonadres krijgt en het (door de toegenomen reistijd) voor de consument niet meer haalbaar is om gebruik te maken van de aangeboden diensten
- De consument ag.v. een (op het moment van opzegging) aantoonbare blessure of ziekte onmogelijk is geworden om gedurende de rest van de abonnementsperiode gebruik te maken van de aangeboden diensten
In geval van opzeggen op grond van een blessure en/of ziekte, start de opzegtermijn op het moment van opzegging. Hierbij is wel een verklaring van arts/andere erkende specialist nodig waaruit blijkt dat de consument door genoemde reden niet in staat is om gebruik te maken van aangeboden diensten.

Zoet Coaching mag de overeenkomst tussentijds en met onmiddellijke ingang opzeggen wanneer:
- De consument inbreuk maakt op een of meerdere bepalingen van deze voorwaarden
- De consument zich onrechtmatig heeft gedragen tegenover Zoet Coaching (of een ander lid)
Zoet Coaching betaalt het resterende abonnementsgeld in deze gevallen niet terug. Dit staat los van de eventuele verplichting van consument tot vergoeding van de aan hem verwijtbare schade.

Indien Zoet Coaching (als onderneming) wordt beëindigt is tussentijdse opzegging door Zoet Coaching mogelijk met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand. Zoet Coaching betaalt het resterende abonnementsgeld in dat geval terug.

Betaling:
De verschuldigde abonnementskosten worden in rekening gebracht en voldaan zoals is overeengekomen.
Alle abonnementskosten zijn bij vooruitbetaling verschuldigd en dienen te geschieden via automatische incasso/iDeal.
Bij niet tijdige betaling is de consument in verzuim nadat hij daar door Zoet Coaching schriftelijk op is gewezen en alsnog de mogelijkheid heeft gekregen het nog verschuldigde bedrag binnen 2 weken te voldoen.
Na het verstrijken van de nieuwe betalingsdatum is Zoet Coaching gerechtigd om wettelijke rente en buitenrechtelijke kosten onder lid in rekening te brengen. Voorts is Zoet Coaching bevoegd om de consument de toegang tot de aangeboden diensten te weigeren en wordt de vordering uit handen gegeven. Alle kosten die hiervoor gemaakt wordt zijn voor rekening van de consument.
Bovenstaande doet niets af aan de bevoegdheid van Zoet Coaching om de overeenkomst per direct te ontbinden.

Prijs en wijziging hiervan:
Het abonnementsgeld wordt voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst overeengekomen.
Zoet Coaching maakt eventuele prijsverhogingen 4 weken van tevoren  bekend.

Verplichtingen van de consument:
De consument houdt zich aan de door Zoet Coaching gegeven instructies en aanwijzingen.
De consument dient een medische contra-indicatie voor sporten/begeleiding te melden aan Zoet Coaching.
Het is de consument niet toegestaan gebruik te maken van de aangeboden diensten indien hij onder invloed is van drank, drugs, medicijnen of als doping aangeduide middelen.
De consument dient wijzigingen in het postadres, e-mailadres, bankrekeningnummer en telefoonnummer tijdig schriftelijk naar Zoet Coaching te communiceren.

Aan- en afmelden training:
- Consument krijgt een refund van credits (bij afmelden) tot 2 uur van tevoren
- Groepsles is boekbaar tot 2 uur van tevoren
- Minimale groepsgrootte van 2 personen. Groepsgrootte wordt 2 uur voor aanvang gecontroleerd, is dit minimum niet bereikt fan wordt de training geannuleerd.
- Credits worden toegewezen aan het begin van de maand: overige credits kan de consument 1 extra maand ' meenemen'.

Tussentijdse wijzigingen:
Zoet Coaching behoudt ten alle tijden het recht om wijzigingen aan te brengen in de aangeboden diensten (lesrooster, programma). Ook bij ziekte en andere onvoorziene omstandigheden behoudt Zoet Coaching het recht om lessen (of dergelijke) te laten vervallen of wijzigen.

Aansprakelijkheid:
Zoet Coaching is tegenover de consument aansprakelijk voor schade als gevolg van een toerekenbare tekortkoming in de nakoming van zijn verplichtingen uit de overeenkomst en voor schade die voor rekening en risico van Zoet Coaching komt.
Zoet Coaching is niet aansprakelijk voor schade aan of vermissing van eigendommen, ongevallen of letsel.
De consument is tegenover Zoet Coaching aansprakelijk voor schade als gevolg van een toerekenbare tekortkoming in de nakoming van zijn verplichtingen uit de overeenkomst en voor schade die voor rekening en risico van de consument komt.

Klachten:
Klachten dienen volledig, duidelijk omschreven en voorzien van eventuele bewijsmiddelen schriftelijk te worden verstuurd naar info@zoetcoaching.nl. Dit zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen twee weken nadat deze de gebreken heeft geconstateerd, tenzij dat redelijkerwijs niet van hem verwacht kan worden
Het niet tijdig indienen van een klacht kan tot gevolg hebben dat de consument zijn rechten ter zake verliest.
Zoet Coaching beantwoordt de door de consument bij hem ingediende klachten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen vier weken (gerekend vanaf de datum van ontvangst). Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, antwoord Zoet Coaching met een bericht van ontvangst en een indicatie van de termijn waarbinnen de consument een meer uitgebreid antwoord kan verwachten.

Omgang persoonsgegevens:
Zie meer informatie in de privacyverklaring (hierboven op de pagina aangegeven). 

Algemene omgang:
Leden zullen zich gedragen in overeenstemming met toepasselijke wet- en regelgeving, deze voorwaarden en wat in het maatschappelijke verkeer gepast wordt geacht.
De volgende gedragingen door leden zijn verboden:
- Discriminatie in welke vorm ook (zoals op grond geslacht, geloof, seksuele geaardheid, huidskleur of afkomst
- Lichamelijk contact met andere leden/personen zonder hun uitdrukkelijke toestemming
- Diefstal of het beschadigen van eigendommen van Zoet Coaching of andere personen
Leden zullen geen geluid- of beeldopnamen tijdens aangeboden diensten maken zonder uitdrukkelijke schriftelijke goedkeuring van Zoet Coaching